Strony

piątek, 9 września 2016

Album DIY



W końcu doczekałam się momentu, w którym mogłam wywołać wszystkie ślubne zdjęcia... Ale co z albumem?




Co zrobić kiedy żaden nie spełnia naszych oczekiwań? ( swoją drogą, kto się przejmuje wyglądem albumu... - JA!). Po przejrzeniu kilkudziesięciu aukcji nie znalazłam nic odpowiedniego, w związku z tym kupiłam najzwyklejsze gładkie albumy i zdecydowałam się na udekorowanie ich po swojemu.
Po robieniu zaproszeń ślubnych zostało mi jeszcze trochę papieru czerpanego, żal go nie wykorzystać. Do tego idealnie będzie nawiązywał do całości ślubnych dekoracji.







Oczywiście do tego typu prac, klej na gorąco to podstawa ( i oczywiście parciany sznurek) :)))






Zdjęcia dla pozostałych gości można również zapakować w oryginalny sposób. Pamiętajcie, to co zrobicie własnoręcznie ma o wiele większą wartość :)

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz