Strony

wtorek, 25 października 2016

Natalii 5








Kryminał podczas którego zalewamy się łzami śmiechu?  Tak to możliwe!






Olga Rudnicka ( ur. 1988 ) - absolwentka Pedagogiki Specjalnej na UAM w Poznaniu, pracuje jako opiekun osób niepełnosprawnych w Śremie. Nic więc dziwnego, że akcja jej książek rozgrywa się właśnie w Poznaniu i Śremie. Na swoim koncie ( mimo młodego wieku) ma już 9 książek, m.in. serię : ,, Natalii 5'', ,,Drugi przekręt Natalii" oraz ,, Do trzech razy Natalie''. 




,,Natalii 5'' to pierwsza książka autorki, którą miałam przyjemność przeczytać. Gdy dotarłam do końca od razu zabrałam się za kolejną część, w trakcie czytania której właśnie jestem. Jak już wiecie uwielbiam wszystkie kryminały, ten jednak jest inny niż pozostałe. Mimo bardzo ciekawej, kryminalnej zagadki w powieści mamy do czynienia z wątkami komediowymi, które idealnie wpasowują się w klimat książki. Rzadko mi się zdarza uśmiechać podczas czytania czegokolwiek, w przypadku Natalii 5 jest to nieuniknione!
Jeżeli macie ochotę na komediowy kryminał to zdecydowanie polecam!
A.

1 komentarz: