Strony

środa, 16 grudnia 2015

Świąteczne dokoracje z drewna - DIY





Kawałek drewna, farba i dobry pomysł wystarczy, że stworzyć wyjątkowe i oryginalne świąteczne ozdoby :)


Do wykonania drewnianych ozdób będziecie potrzebować:
- drewnianych talarków;
- farby ( w moim przypadku są to farby do drewna, w tym jedna farba tablicowa własnej roboty);
- kleju na gorąco ( jeden z lepszych wynalazków ludzkości);
- kolorowych materiałów i filców;
- szablonów;
- nożyczek;
- przyda się Wam również piła mechaniczna ( jeżeli nie macie gotowych talarków) oraz wiertarka ( jeżeli chcecie swoje ozdoby zawiesić na sznurku).


Od czego zaczynamy?
Od przygotowania naszych talarków. Ja miałam do wyboru kilka wielkości i grubości. Cieńsze nadają się do zawieszenia na ścianie, te grubsze do postawienia.
Każdy talarek przetarłam papierem ściernym i oczyściłam.
A teraz najlepsza część- ozdabianie!
Przygotowałam wcześniej szablony bożonarodzeniowych wzorów. W ten sposób zdecydowanie łatwiej będzie się Wam ozdabiać drewniane podkładki. No chyba że macie super zdolności plastyczne i namalujecie wszystko samemu :)






Zaczynamy zabawę! Możecie wyklejać, malować, wycinać i wydrapywać. Liczy się wasza inwencja i kreatywność. Do malowania użyłam farm do drewna i własnej roboty czarnej farby tablicowej. Do ozdabiania przydały się również brokatowe pisaki do ciast i dekoracyjny filc. Oczywiście niezbędnym narzędziem bez którego, drewniane ozdoby nie były by takie urokliwe ( a są prawda?) jest klej na gorąco.








Co zrobić z drewnianymi dekoracjami?
Możecie podarować je bliskim jako bardzo oryginalny i własnoręcznie zrobiony prezent bądź udekorować nimi swoje gniazdko. Jak dla mnie, drewno jest najpiękniejszym i najbardziej przytulnym materiałem, który możemy wykorzystać do dekorowania naszych domów :)








Najpiękniejsze prezenty to te które wykonacie własnoręcznie. Pamiętajcie o tym!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz