Strony

poniedziałek, 25 stycznia 2016

PAWEŁ - cóż za piękne imię




Chociaż przebywam obecnie w przepięknym Zakopanem nie zapomniałam jakie jest dzisiaj święto!







25.01. w Kościele Katolickim obchodzimy dzień nawrócenia Św. Pawła. Tym samym współzałożyciel tego jakże cudownego, oryginalnego i dowcipnego bloga obchodzi dzisiaj swoje imieniny!!!!

Kilka słów o samym znaczeniu imienia:
,,Paweł charakteryzuje się precyzyjnym umysłem, prawie zawsze udaje mu się to, co zamierzył, chociaż jest dość humorzasty i uparty. Nie jest łatwo się z nim przyjaźnić. Na każdym kroku i we wszystkim musi być lepszy. Wydaje mu się, iż ma prawo do robienia wszystkim niegrzecznych uwag, narzucania swojej woli i uszczęśliwiania innych na siłę. Mimo to jest dobrym i oddanym przyjacielem. Bardzo przeżywa porażki, zwłaszcza moralne, pragnie bowiem we wszystkim doskonałości. To czuły i kochający mężczyzna, ale do głosu dochodzi w nim pewna szorstkość. Kocha swój dom i rodzinę, dla nich robi bardzo wiele, nie daje jednak sobą kierować.''

Co do umysłu to się zgodzę ale co do reszty, można by podyskutować :D
Niemniej ja Agata przygotowałam kilka  obrazków dla Ciebie:








Z gorącymi górskimi życzeniami
-Twoja super kuzynka-
A.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie ci dziękuję! Jestem niebywale wzruszony (pohlipuje, z pewną szorstkością) P.

      Usuń