Strony

czwartek, 17 marca 2016

DIY uroczy notes



Jeżeli macie chwilkę wolnego czasu, nie chcecie tracić pieniędzy na gotowe modele w sklepie, i brakuje Wam miejsca na swoje zapiski, zawsze możecie stworzyć swój oryginalny notatnik :)







Do przygotowania tego odlotowego notesu będziecie potrzebować :
- drukarki
- białych, gładkich kartek
- laminarki
- folii do laminowania
- dziurkacza
- parcianego sznurka
- dostępu do internetu

Jeżeli tak jak ja nie jesteście grafikami, warto skorzystać z grafik dostępnych za darmo w Internecie. Zdecydowałam się na uroczego misia indianina. Zapisujemy obraz i drukujemy, w tym momencie musicie zdecydować jakiej wielkości ma być wasz notes. Ja wydrukowałam wersję kieszonkową, idealną na zapisywanie listy zakupów :)



Drukujemy nasz projekt okładki i wycinamy. Następnie dopieramy odpowiedni wymiar folii do laminowania i wpuszczamy całość w maszynę ( jeżeli nie macie dostępu to takiego sprzętu, możecie wydrukować swoją okładkę na sztywniejszym papierze i zabezpieczyć np. taśmą klejącą).
Gdy mamy gotową okładkę zabieramy się za cięcie papieru, dopasujemy oczywiście wielkość kartek do wielkości naszej pierwszej strony. Gdy mamy wszystko wycięte łapiemy za dziurkacz i robimy otwory w każdej stronie. Na tył notesu znalazłam białą tekturę, którą również docięłam i przedziurkowałam. Całość składamy i związujemy sznurkiem.



Voile!
Bądź kreatywny! 
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz