Strony

czwartek, 3 marca 2016

Zapraszamy na tajemniczą farmę...



Przed Wami kolejna książkowa pozycja : Tom Rob Smith ,,Farma"







Właśnie skończyłam ją czytać, więc czym prędzej na gorąco zabieram się za pisanie posta. Co ja mogę za to, że ostatnio każda książka która do mnie trafia jest taka dobra? Wyda się to nudne, bo jeszcze o żadnej nie napisałam złego słowa... No i teraz nie będzie inaczej. Ale od początku, kilka słów o autorze:





Tom Rob Smith


urodził się w 1979 roku, jest angielskim pisarzem i scenarzystą. Ukończył Uniwersytet Cambridge, nawiązał również współpracę z BBC. Jego pierwsza książka ,,Ofiara 44" ( czyli ,,System'') zdobyła kilkanaście nominacji do prestiżowych nagród, w kilku z nich zwyciężyła m.in. Fleming Steel Dagger za najlepszą powieść roku. Ciekawostka : W 2015 roku na podstawie ,,Systemu" powstał pełnometrażowy film.


,,Farma" powstała w 2013 roku ( jak mogłam ją przegapić?? ). Jest to thriller psychologiczny, na wstępie powiem, że z tym gatunkiem literackim nie miałam wcześniej za dużo do czynienia.
Co można powiedzieć o tej pozycji, nie zdradzając za dużo szczegółów? Na pewno to, że daje bardzo dużo do myślenia, podczas czytania, będzie wytężać swój umysł, zastanawiając się co jest prawdą, a co tylko wyimaginowanym światem. Przez całe 383 strony, nie znajdziecie do końca odpowiedzi na nurtujące Was pytania, ale chyba właśnie o to w Farmie chodzi. Po wszystkim kryminałach które czytam, przydała mi się książka, w której akcja nie rozgrywa się w setkach miejsc, nie ma kilkudziesięciu bohaterów a ostatnia strona nie zwiastuje końca i wyjaśnienia sprawy. 
Gorąco polecam, pozycja dla ambitnych czytelników :)
A.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz