Strony

piątek, 5 sierpnia 2016

CSI NY i LA




Czy może być coś lepszego niż dobry kryminalny serial, który wszyscy tak dobrze znają? Otóż może!




Nie jestem w stanie zliczyć ile odcinków CSI w swoim życiu obejrzałam. Niektóre nawet kilkakrotnie, aktualnie w TV możemy co chwilę oglądać powtórki, zarówno zabójstw w NY, LA czy też w Miami ( zdecydowanie mój faworyt). Jakby tego było mało, pewien młody dżentelmen o imieniu Paweł uraczył mnie i mojego męża świetną lekturą na letnie wieczory. Mowa tu o książkach napisanych na podstawie CSI. I tak właśnie stałam się posiadaczką CSI Nowy York : ,,Śmierć przychodzi zimą'' oraz CSI Las Vegas ,,Śmiertelna gra''.


Tym lepiej czyta się te książki jeżeli znacie głównych bohaterów, ich imiona, przezwiska i sposób pracy. Jeżeli miałabym wybierać, to z tych dwóch pozycji bardziej podobały mi się Kryminalne Zagadki Nowego Jorku, ale to chyba tylko dlatego, że sami bohaterowie bardziej do mnie przemawiają. Nie mniej, mam w zamiarze kupno kolejnych pozycji, aby mieć całą serię. Problemem może być tych miejsce na składowanie wszystkich moich książek, powoli robi się z tym problem :D

Miłej lektury!
A.

1 komentarz: