Strony

czwartek, 18 sierpnia 2016

Regał ze skrzynek




Pamiętacie post o skrzynkach jedynkach? TU. W końcu doczekałam się swoich! :)))





W mojej sypialni powstał wspaniały regał, a właściwie to półki na książki. Ale od początku.
Aby stworzyć jakikolwiek mebel ze skrzynek, nieodzownym elementem muszą być skrzynki jedynki. Swoje zamówiliśmy na allegro, dokładnie 8 sztuk. Przesyłka dotarła kurierem po dwóch dniach, więc całkiem sprawnie. Nasze skrzynki są wyjątkowo ładne, zamówiliśmy z jasnego drewna, oczywiście do szlifowania i malowania. Od tego też trzeba zacząć - potrzebujemy:
- szlifierkę bądź gumówkę
- papier ścierny
- farby do malowania bądź olej jeżeli chcemy naturalny drewniany kolor
- pędzle i kuwetę
- kołki i wkręty
- wiertarkę i wkrętarkę
- poziomicę, ołówek
- okulary ochronne

1. Szlifowanie




Wyszlifowane 

2. Malowanie



Znaleźliśmy resztę farb, które zostały po malowaniu drzwi, kolor biały i szary mat.
3. Ustawienie kompozycji
Warto przed powieszeniem skrzynek ułożyć sobie na podłodze kompozycję, wszystko wymierzyć i wstępnie ustawić, żeby potem nie było niepotrzebnych niespodzianek ;)
4. Nawiercanie i zaznaczanie






5. Wiercenie


6. Wieszanie



7. Zapełnianie

8. Podziwianie
Voila!
Koszt zakupu jednej skrzynki to 7,50 + przesyłka. Zamawialiśmy 8 sztuk, 4 czekają na inne zastosowania, Koszt wykonania całego regału to 38 zł ( jak pisałam wcześniej farmy mieliśmy z odzysku, wkręty, kołki i papiery w naszym domu obecne są w nadmiarze). Jeżeli byście mieli kupować wszystko to ze spokojem w 100 zł się zmieścicie :)
A.

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł. Wygląda nowocześnie. Podoba się mi taki styl. Może też sobie zrobię podobny regał. W piwnicy zalega mi kilka takich skrzynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się takie oryginalne rozwiązania w wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń