Strony

czwartek, 28 kwietnia 2016

Beauty - kwiecień 2016



Koniec miesiąca zbliża się wielkimi krokami, czas więc na post kosmetyczny :)






W tym miesiącu moja kosmetyczka wzbogaciła się o
- Paletkę cieni do powiek I Divine z  Sleek MakeUp
- Tusz do rzęs Cat Walk Mascara
- Zestaw syntetycznych pędzli

1. Paletka cieni Sleek MakeUp All New Day
Z kupnem paletki z cieniami nosiłam się już od początku roku, marzyłam o paletce NAKED Urban Decay - jej cena jednak zwala z nóg. Wybrałam zetem znacznie tańszy odpowiednik, paletkę Sleek, dostępną w Sephorze.
Mamy tam do wyboru 4 rodzaje paletek, w każdej z nich znajduje się 12 cieni:
- Force od Nature - 55 zł
- Au Naturel - 55 zł
- All night long - 45 zł
oraz mój wybór czyli
- All new day - 45 zł
Tu możecie zobaczyć jak kolorystycznie prezentują się pozostałe paletki.
W All new day znajdziecie beże i brązy, zarówno w wersji matowej jak i brokatowej. Cienie są trwałe, nie zostawiają ,,kresek" na powiekach. Kolory są bardzo dobrze dobrane, można zatem stworzyć ciekawe i hipnotyzujące oko!



2. Tusz do rzęs Cat Walk Mascara z Golden Rose
Jeżeli chodzi o tusze do rzęs to za każdym razem kupuje inny, nie jestem przywiązana do żadnej marki. Mimo tego, z niektórych jestem mniej zadowolona, a z niektórych bardziej. Co najciekawsze, droższe egzemplarze wcale nie okazały się lepsze od tych tańszych! Czego oczekuje od tuszu do rzęs? Tak na prawdę nie wiele, chce żeby pogrubiał, nie kruszył się, miał głęboki czarny kolor i w miarę łatwo się zmywał. Taki właśnie jest tusz z Golden Rose, kosztuje zaledwie 10,90! (opakowanie nie jest zbyt trwałe i napisy się dosyć szybko znikają, ale nie to w tuszu jest najważniejsze :))
I chociaż jestem z niego bardzo zadowolona to kolejnym razem na pewno wypróbuje jakiś inny :)


3. Zestaw pędzli
Zestaw pędzli dorwałam w Lidlu za 30 zł. Są to pędzle syntetyczne, nie mniej spisują się bardzo dobrze. Zastaw zawiera 7 pędzli: w tym : pędzel do pudru, pędzel do różu, pędzelek do ust, 2 pędzelki do cieni, pędzel z gąbeczką oraz szczoteczkę do brwi. Do tego zestaw zapakowany jest w uroczy i bardzo praktyczny futerał, dzięki któremu pędzle łatwiej zabrać nam ze sobą :)









Pozdrawiam,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz