Strony

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Boazeria wraca na salony




Boazeria przeżywa obecnie swoje 5 min, więc jeżeli macie w domu kawałek desek na ścianie koniecznie je zostawcie!!




Jeszcze kilka lat temu myślałam, że to przeżytek i kicz, całe szczęście że wtedy nie w głowie były mi remonty. Jeżeli tradycyjna boazeria ( w kolorze ,,drewnianym") już Wam się znudziła, to zawsze można ją przemalować. Wystarczy tylko dobrać odpowiednią farbę i oczywiście kolor. Ja postanowiłam na szarość i matowe wykończenie, któremu jestem wierna w całym domu. Poprzedni kolor desek na ścianie był również szary, niestety lakier którym zostały pomalowane zżółkł i cały efekt przecierki prysł. Tym razem nie będę ich lakierować i myślę że będę się długo cieszyć szarym matem. W połączeniu z białymi ścianami tworzy bardzo ładny kontrast.



Leroy Merlin, 25,- 

Leroy Merlin, 25,- 

Trochę ciężkiej pracy, pomysłu i pomieszczenie jak nowe!
Polecam samodzielne remonty :)
Od roku stale i niezmiennie.
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz