Strony

czwartek, 14 kwietnia 2016

,,Wstrząs'' czyli nowa filmowa pozycja z Willem Smithem w roli głównej



"Siedem dusz" to zdecydowanie mój ulubiony film, w końcu gra w nim mój ulubiony aktor... Nie mogłam zatem przegapić kolejnej nowości kinowej z NIM w roli głównej!



Will Smith, a właściwie Willard Christopher Smith urodził się 1968 roku w Stanach Zjednoczonych. Swoją karierę zaczynał w latach 80-tych, co ciekawe nie jako aktor, a jako raper The Fresh Prince! W 1990 roku rozpoczął swoją przygodę na szklanym ekranie, zaczynając od występów w serialu ,,Bajer z Bel-Air". Następnie mogliśmy go zobaczyć w bardziej znanych produkcjach m.in w filmie ,,Wróg publiczny", ,,W pogoni za szczęściem", ,,Faceci w czarni" czy ,,Jestem Legendą". Wiedzieliście, że Will odrzucił propozycję zagrania głównej roli w ,,Matrixie" na rzecz filmu ,,Bardzo dziki zachód"? Swoją drogą była to chyba dobra decyzją, trudno mi sobie wyobrazić Willa w lateksie... W 2008 zagrał w ( moim zdaniem swoim najlepszym) filmie ,,Siedem dusz". Jeżeli jeszcze go nie widzieliście, koniecznie musicie to nadrobić!

W końcu w 2015 powstała nowa znakomita produkcja - ,,Wstrząs''.
Jest to film oparty na prawdziwych wydarzeniach. Will wciela się w rolę dr Benetta Omalu, nigeryjskiego lekarza medycyny sądowej i neuropatologa, który odkrył powiązanie pomiędzy urazami głowy futbolistów spowodowanymi przez mikrowstrząsy, a ich późniejszą depresją czy nawet samobójstwem.
Jako, że jestem fanką medycznych produkcji ta pozycja przypadła mi bardzo do gustu ( chociaż film nie zdobywa samych przychylnych opinii). Will jako dr Omalu mówi z przeuroczym akcentem dodając tym samym odrobinę uroku postaci w którą się wciela.

dr Bennett Omalu i Will Smith
Nie będę Wam streszczać całej fabuły filmu. Jeżeli jesteście zainteresowani  taką tematyką tonie pozostaje mi nic innego niż zachęcenie Was do pójścia do kina! Gwarantuje że wieczór spędzony z Willem nie będzie stracony! :)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz