Strony

poniedziałek, 8 lutego 2016

Nie znasz jej, ale ona zna Ciebie... czyli ,,Dziewczyna z pociągu"




,,Dziewczyna z pociągu" to świetny thriller psychologiczny, idealny na długą podróż PKP bądź MPK :)







Paula Hawkins


Pod koniec ubiegłego roku zrobiło się bardzo głośno na temat tej książki. Widziałam ją w każdej stacjonarnej księgarni, na głównej stronie w internetowej, na FB i Instagramie wszyscy ją czytali!
Moja ciekawość, co kryje w sobie była bardzo wielka, jak dobrze, że już ją zaspokoiłam.





Już rozumiem, dlaczego wszyscy zachwycają się kunsztem Pauli Hawkins. Stworzyła powieść na miarę mojej Camili!! Chociaż klimat książek jest zupełnie inny, to tak jak zachwycam się sagą Lackberg, tak samo zostanę fanką Hawkins i będę z niecierpliwością czekać na jej kolejne literackie dzieła.
O czym jest Dziewczyna z pociągu musicie dowiedzieć się sami, nie warto czytać wcześniej recenzji, pod żadnym względem nie czytajcie tej ostatniej strony!
Dla mnie, wyznacznikiem dobrej książki, jest to, że prawie do ostatniej strony nie wiem jak się skończy. I tym razem się nie zawiodłam :)

Jedyna rzecz, która rozczarowała mnie w tej powieści, to to, że tak szybko się skończyła... Miałam wrażenie że dopiero zaczynam, a byłam już na 100 stronie, Czyta się ją ekspresowo.








Goście weselni jak na razie spisują się na złoty medal, co książka to lepsza. Idę do szafki wybrać kolejną... może tym razem pozycja podróżnicza albo thriller medyczny?
Szczęśliwy dom, gdzie książki są.
Zmykajcie do księgarni!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz