Strony

wtorek, 2 lutego 2016

Połącz kropki czyli kolejne kreatywne zadanie na wieczór



Pamiętacie post o kolorowankach dla dorosłych? TU
Sama również kilka posiadam i uwielbiam tą kreatywną formę spędzania wolnego czasu, ale w prezencie urodzinowym dostałam nowe cudo!








W tym cudownym papierze kryła się wspaniała, budząca wyobraźnie książka :


Wy też jak byliście dziećmi łączyliście kropki? Ja osobiście uwielbiałam tego typu rozrywkę serwowaną mi przez dorosłych. Ta wersja kropek jest znacznie trudniejsza niż moje poprzednie. Liczb jest znacznie więcej, na pierwszy rzut oka nie ma się pojęcia jakie cudo może wyjść z ich połączenia.




Od razu się do nich dobrałam, nie mogło być inaczej!






Moje pierwsze kropki nie są może idealne, ale dopiero się rozgrzewam!

Swoje dzieło śmiało możecie pokolorować, łącząc tym samym obie formy spędzania wolnego czasu :)

Gorąco polecam!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz