Strony

środa, 24 lutego 2016

W końcu nastał porządek, czyli wszystkie przepisy w jednym miejscu



Miliony porozrzucanych kartek, poklejone strony od ciasta, plama od sosu... W moich przepisach w końcu nastał porządek, a to za sprawą przepiśnika :)







O tym, że przepiśnik jest wspaniałym prezentem dla osób przesiadujących w kuchni pisałam w poście świątecznym TU . Swój dostałam już bardzo dawno temu, ale jakoś nie miałam czasu, że uzupełnić go w całości.
Jak wygląda w środku? Mój podzielony jest na różne kategorię :

babeczki i muffinki  :


ciasteczka:

tarty i ciasta kruche :

bezy i ciasta bezowe:


ciasta drożdżowe:


serniki:

torty:

od sasa do lasa ( zdecydowanie moja ulubiona kategoria - wpisałam tam wszystko czego nie umiałam zaklasyfikować gdzie indziej :) )



desery:

Ostatnia cześć przepiśnika to krótkie  porady Doroty Świątkowskiej ( autorka kulinarnego bloga : TU )





Wszystkie kartki posiadają linie, dzięki czemu nie ma problemy z prostym i przejrzystym pisaniem.
W księgarniach znajdziecie bardzo duży wybór książek do przepisów, nie ograniczających się tylko i wyłącznie do ciast i innych wypieków. Jeżeli nie masz porządku w życiu, miej go chociaż w przepiśniku. ( z przymrużeniem...)
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz