Strony

środa, 9 września 2015

Flash Tattoos, czyli nowe pokolenie tatuaży z gum turbo





























Flash Tattoos– czyli eleganckie tatuaże stały się hitem tego lata.
Noszą je aktorki, blogerki, pięcioletnie dziewczynki iiiiiii ja!





Skusiłam się oczywiście na wersję tańszą i bardziej dostępną, czyli taką którą nalepia  się samemu. Zabawy co niemiara, przypomniały mi się czasy dzieciństwa, kiedy to z pełną pasją i zaangażowaniem nalepiałam na swoje przedramię tatuaż z kaczorem donaldem tudzież z czerwonym ferrari.







Jak dla mnie, metaliczne tatuaże stanowią świetne dopełnienie stylizacji, zastępują biżuterię albo ją
uzupełniają. Można je przyklejać dosłownie wszędzie, ręce, nogi, dekolt..!




Jeżeli chcemy wersję bardziej profesjonalną  możemy udać się do salonu kosmetycznego świadczącego owe
usługi. Z mojego wywiadu środowiskowego wynika, że nie będzie problemu, żeby taki odnaleźć. 
Plusem jest niewątpliwie ich trwałość ( na moim ciele utrzymywały w świetnym stanie 5 dni) oraz ich cena. Blister kosztuje ok. 10 zł.
Jeżeli zdecydujecie się kupić tatuaże w drogerii, warto zwrócić uwagę czy mają atest dermatologiczny.

Miłego nalepiania!
Ciesz się swoim tatuażem. Bo niby dlaczego dorośli nie mogą stać się na chwilę dziećmi?


A.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz