Strony

środa, 16 września 2015

Magiczna puszka, czyli jak z paskuda zrobić cuda




Jeżeli, masz akurat 15 minut wolnego czasu i czujesz nieodpartą pokusę, by zmienić coś najlepsze, a poza tym nie masz ani zaawansowanego ekwipunku ani talentu, to poniższy pomysł na puszkę dekoracyjną, jest zupełnie trafiony. O ile nieodzownie potrzebujesz dekoracyjnej puszki.










EKWIPUNEK:
  • 1 paskudna puszka albo inny puszkopodobny pojemnik 
  • skrawki papieru lub tektury o cieszącym oko deseniu- np. tapeta 
  • szeroka taśma klejąca (z małą taśmą prędzej oszalejesz niż wykonasz zadanie) 
  • nożyczki i ostry nożyk np. taki do papieru 

Najpierw wybieramy materiał, ja wybrałem ładne, dekoracyjne kartoniki z pudełek do herbaty w dwóch kolorach.

Wymyślamy deseń. Żeby sprawy nadmiernie nie komplikować, do głowy przychodzą mi pasy wzdłuż albo w poprzek, szachownica i patchwork, czyli totalna podstawa- do opanowania przez średnio ogarniętego orangutana.

Tniemy papier w wybrany krój, ja wybieram podłużne pasy, które nadadzą mojej paskudnej puszce polotu i gracji. Uwaga nasze kawałki powinny być węższe niż taśma klejąca.



Jedziemy na zakładkę przyklejamy pas, i kolejny i tak to końca.




Od góry i od doły przyklejam również długie pasy poprzeczne, dzięki czemu wyrównam ewentualne mankamenty moich wysiłków tapeciarskich.



Od spodu i od góry wycinamy niewielki równy margines nożykiem i pozbywamy się go (marginesu nie nożyka). Brzegi zewnętrzne zabezpieczamy taśmą dookoła. Jeżeli zależy wam na pozorach wodoszczelności możecie zabezpieczyć puchę kolejną warstwą taśmy. Dodam, że wieczko pomalowałem złotą farbą w sprayu (dla piorunującego efektu).



Voila!
Cudowny efekt, odświeżony rupieć, nowy blask w waszym wnętrzu... tyle mi zawdzięczacie.

Tyle wygrać od losu...


P.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz